poniedziałek, 30 grudnia 2013

Moja ostatnia ... a może nastepną zrobimy razem ???





 
Ufff .... skończona :) nawet szybko mi poszło mimo ,że do pracy chodziłam ...
Jola i Kasia podsunęły mi pomysł o zrobieniu czapki "tutaj" na blogu.
Przemyślałam sprawę ... no i faktycznie bardzo fajny pomysł...
A jak Wam się wydaje ???
Chciałabym pokazać jak łatwo zrobić taką czapkę
od samego początku ,czyli od rozrysowania wzoru i schematu denka.
Oczywiście wygodniej byłoby skorzystać z gotowca ,ale myślę ,że satysfakcja
będzie większa  ze zrobienia swojego projektu  :D
A pomysł na wzór ... może serduszka , bo już niedługo Walentynki ...
Wiem ... wiem ... dopiero 30.12 ,ale powolutku...pomalutku można działać ..
Czekam na podpowiedzi ...

8 komentarzy:

  1. Piękna, zachwycająca! Ja chyba nie miałabym cierpliwości do wrabiania wzoru. Lubię takie dziubanie, które wiele osób uważa za nudne, ale za to dające możliwość oglądania przy okazji filmu, czytania książki czy coś w tym rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-D ja też bardzo lubię podczas drutowania oglądać filmy ...

      Usuń
  2. Super!Zresztą tak jak i pozostałe:))Może pokuszę się też jeśli bedzie wspólne dzierganie:))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i wzajemnie Tosiu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dagmaro! Ja... ja się zgłaszam :) Robimy razem! Może nie będę robiła w Twoim tempie, bo czas mam bardzo ograniczony, ale... zrobię z Tobą! Zrobię! :))) Już się cieszę na wspólne robienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To super !!! Spokojnie damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem ZA!!!!! Cudne te Twoje czapki!!!! Oglądam na FB i tu i wzdycham!!!!. Piękne. Ja może niezbyt wprawna w drutach, ale jak się zaprę ( i Ty dokładnie wytłumaczysz:) to może zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się jak najprzejrzyściej wytłumaczyć ... ale naprawdę to nie jest trudne :) pozdrawiam :D

      Usuń